Client Development and Commercial Lead, Sustainable Transformation Practice, Kantar Polska
Ekspertka firmy Kantar Polska, z wykształceniem socjologicznym oraz pedagogicznym. Specjalizuje się w badaniach marketingowych od 2013 roku, od początku w strukturach Kantar (wcześniej: TNS Polska). Od 2021 koncentruje się na wspieraniu klientów biznesowych w tworzeniu (i adaptacji) strategii zrównoważonego rozwoju, opierając się głównie na rozległych analizach i danych konsumenckich o charakterze ilościowym – lokalnym i międzynarodowym dorobku badawczym Kantara w tym zakresie. Liderka polskiej edycji globalnego projektu Kantar Sustainability Sector Index: https://sustainabilitysectorindex2022.kantarpolska.pl/.
Członkini Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (https://www.ptbrio.pl/).
Uczestniczka wydarzeń branżowych, w tym: INSUMMIT PTBRiO 2022, współautorka i autorka artykułów w obszarze, m.in. na temat roli „S” (z triady ESG) we wdrażaniu zrównoważonych transformacji w Polsce (https://marketingprzykawie.pl/artykuly/polskie-drogi-do-zrownowazonego-rozwoju-czy-bedziemy-druga-skandynawia-czy-chcemy-nia-byc/) czy poświęconego rzutowi oka na pokolenie Z w kontekście woli działań w obszarze zrównoważonego rozwoju (w raporcie: https://ziemianieatakuja.pl/). Konsultantka w obszarze sustainability, ściśle współpracująca z biznesem.
Ekspertka ds. ESG
Z wykształcenia prawniczka i PR-owiec, od zawsze po społecznej „stronie mocy”. Współpracowała z Biurem Rzecznika Praw Obywatelskich, Muzeum Powstania Warszawskiego, Centrum Myśli Jana Pawła II w Warszawie, Muzeum POLIN, Urzędem Miasta Stołecznego Warszawy, Narodowym Instytutem Dziedzictwa i PFRON.
Autorka programu „Wolontariat w kulturze” prowadzonego przez Narodowe Centrum Kultury. Realizowała działania w zakresie CSR w Totalizatorze Sportowym. Współpracowała z Grupą Eurocash gdzie odpowiadała za realizację strategii zrównoważonego rozwoju i raportowanie w tym obszarze.
Obecnie w Stena Recycling Polska Koordynatorka ESG & komunikacji. Członkini Rady Dostępnego Biznesu Fundacji proNGO. Czasem pisze, jest autorką „Przepisu na wolontariat” i współautorką „Szanuję, nie marnuję!” food wastowego przewodnika dla przedsiębiorców oraz „W Twoim odpowiedzialnym sklepie”. Dlaczego warto prowadzić odpowiedzialny biznes?”.