Suscasty #12 Polot w ryzach, czyli o komunikacji marek w obszarze sustainability. Dawid Kaźmierczak

O green / social washingu bez straszenia? Tak, da się! Urealniając temat, pokazując konkretne, lokalne casy, wskazówki i inspiracje. To wszystko w najnowszym odcinku SUSCASTÓW, gdzie Katarzyna Zalewska i Dorota Cudna-Sławińska rozmawiają z Dawidem Kaźmierczakiem – założycielem i Chief Content Officerem digitalowej agencji kreatywnej „POLOT”, od prawie 13 lat w branży komunikacyjnej i reklamowej w Polsce. Hasło „polot” pojawia się w podcaście wielokrotnie – prowadzące sprawdzają czy w obliczu tak ograniczonych warunków regulacyjnych (m.in. za sprawą dyrektywy tzw. „green claims”) prawdziwie kreatywna, ciekawa i skuteczna (!) reklama w obszarze SUSTAINABILITY jest możliwa. Jak zachować wiarygodność i transparentność w komunikowaniu celów wyższych marki? Czy każdą firmę „stać” na inwestycję w ich efekt long-term, w sytuacji dominujących KPI w ujęciu krótkofalowym?

O tym i wielu innych aspektach w temacie dowiecie się z najnowszego odcinka SUSCASTÓW.