Suscasty #02 Dane a walka o lepszy świat, badania a biznes. Kamil Michalski, Managing Director Kantar Polska

W dążeniu do zrównoważonego rozwoju każdy z nas ma do odegrania pewną rolę. O tym jaka jest w tej układance rola firm badawczych, Badaczek i Badaczy i jaką mają do tego legitymację, w drugim odcinku Suscastów opowiada Kamil Michalski, Managing Director w Kantar Polska.

Jaką wiedzą już dysponujemy?

Co Polki i Polacy sądzą i wiedzą o zrównoważonym rozwoju i czy związane z nim idee i wzorce wpływają na ich codzienne zachowania i decyzje?

Dlaczego jedynie 9% (tak, ta liczba może szokować!) naszego społeczeństwa wdraża jakiekolwiek działania związane z odpowiedzialnością społeczną czy klimatyczną do swojej codziennej rutyny?

Czego potrzebują marki i biznes, żeby zyskać a nie stracić na zrównoważonej transformacji i skutecznie włączyć się w rewolucję sustainability?

I wreszcie o tym czy firma badawcza też powinna działać w obszarze ESG? Jak badać i jak prezentować badania, żeby były wiarygodne i przydatne dla klientów?