Suscasty #10 Efekt skali, skala efektu – o tym jak się „robi sustainability” w dużym biznesie. Marta Łojewska
W tym odcinku SUSCASTÓW omawiamy mechanizmy działania, wyzwania i sposoby zarządzania zmianą ESG w biznesie o dużej, międzynarodowej skali.
Posiadanie wyłącznie na rynku polskim kilkudziesięciu marek, w ramach trzech kategorii, przy jednoczesnej deklaracji wyrazistej misji wspierania ludzi i planety, musi być nie lada wyzwaniem nie tylko z etycznego, ale i managerskiego punktu widzenia!
Z Martą Łojewską – dyrektorką ds. strategii, insightów i danych w grupie spółek DANONE – rozmawiamy m. in. o tym jak efektywnie zarządzać obszernym portfelem marek, by nie tylko tworzyć silne, rozpoznawalne brandy, ale również wdrażać strategie marketingowe, które spełniają zobowiązania zarówno wobec konsumentów, jak i środowiska oraz społeczeństwa
W kontekście Międzynarodowego Dnia Wody (22.03.2024) oraz Międzynarodowego Dnia Ziemi (22.04.2024) nie może zabraknąć pytań o kategorię tym wątkom najbliższą – wodę butelkowaną.